Адміністрацыйная працэдура № 2.35

Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры1. заяву асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага)
2. пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка
3. даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь
4. пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь
5. свидетельство аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)
6. спраўка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыбясплатна
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыадначасова
Звяртацца ў ДЛГУ «Івацэвіцкі лясгас» (г. Івацэвічы, вул. Лясная, 5; 2 паверх, каб. №25, панядзелак – пятніца з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00; тэл. (801645) 9-10-91) да бухгалтара па зарплаце Полаз Вользе Леанідаўне.
На час адсутнасці Полаз О.Л. – да бухгалтара Гапонік Анастасіі Васільеўне.

Comments are closed.