Адміністрацыйная працэдура №2.5

Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры* 1. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
2. Лісток непрацаздольнасці

3.Справка з месца працы, калі перыяд за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі складаецца з працы ў розных наймальнікаў.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры бясплатна
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадастаўленне дакументаў і звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і атрымання дадатковай інфармацыі неабходнай для прызначэння-1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння) выдаваемых (прымаемага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

Звяртацца ў ДЛГУ «Івацэвіцкі лясгас» (г. Івацэвічы, вул. Лясная, 5; 2 паверх, каб. №25, панядзелак – пятніца з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00; тэл. / факс (801645) 9-10-91) да бухгалтара па зарплаце Полаз Вольгі Леанідаўны.
На час адсутнасці Полаз В. Л. – да бухгалтара Гапонiк Анастасіі Васільеўне.

Comments are closed.